معرفی تلویزیون های LED و پلاسمای 2012 پاناسونیک
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

پاناسونیک تلویزیون های LED و پلاسمای 2012 خود را معرفی کرد. ظاهر تلویزیون های 2012 پاناسونیک نسبت به مدل های قبل ظریف تر شده و Border Less یا بدون لبه هستند؛ علاوه بر ظاهر، کیفیت تصویر این تلویزیون ها نیز بهبود یافته است.

اکثر پلاسما های پاناسونیک 65 اینچ به بالا و اکثر LED های آن 55 اینچ به بالا هستند. جالب است بدانید پاناسونیک از هر دو تکنولوژی Active Shutter و Passive برای نمایش تصاویر سه بعدی در این تلویزیون ها بهره برده است و می توانید بنا بر سلیقه خود، یکی از مدل های Active 3D یا Passive 3D را خریداری کنید. در ادامه تصاویر، مشخصات و امکانات کلی مدل های VT50، GT50، ST50، WT50، DT50 و چند مدل جذاب دیگر را مشاهده می کنید.

panasonicpress2012-4

تلویزیون های جدید پاناسونیک بر خلاف مدل های قبلی طراحی باریک تر و زیبایی دارند که با ظاهر خانه های مدرن کاملا همخوانی دارد. ضمنا همه تلویزیون های جدید این شرکت به جز یک مدل، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را دارن

پاناسونیک، پلاسماهای زیادی را معرفی کرده ولی VT50 سردمدار و برترین مدل در بین آنهاست. پلاسماهای VT50 و GT50 هر دو 2500 هرتز بوده و مجهز به فناوری پخش تصاویر سه بعدی می باشند. بیشتر پلاسماهای پاناسونیک در سایز های بالای 65 تولید خواهند شد و همچنین مشکلی در مورد رفلکس نور در نمایشگر آنها در طول روز مشاهده نخواهید کرد.

اما بهترین مدل LED های پاناسونیک WT50 و DT50 می باشند که مجهز به پنل IPS با زاویه دید گسترده بوده و از تکنولوژی Active Shutter برای پخش تصاویر سه بعدی بهره می برند. پاناسونیک همچنین دو مدل تلویزیون LED به نام های ET5 و ET50 با تکنولوژی Passive 3D (عینک ارزان و سبک برای سه بعدی) معرفی کرده است.

برخی از تلویزیون های پاناسونیک مجهز به پردازنده دو هسته ای می باشند. وجود این پردازنده دو هسته ای باعث می شود تلویزیون قابلیت انجام دوکار همزمان را داشته باشد. به طور مثال می توانید زمانی که در حال مشاهده تلویزیون هستید، در قسمت چپ یار راست تصویر، بازی کنید یا از اینترنت تلویزیون استفاده کنید.

یک لوح لمسی که ظاهر آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید، به عنوان ریموت کنترل با بعضی از تلویزیون های هوشمند و پیشرفته پاناسونیک عرضه می شود. اکنون نوبت به معرفی برترین مدل های پاناسونیک می رسد.

panasonicsmart2012-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 19:30
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.